fredag 18 juli 2014

Tillbaka i Göteborg

Hej!
Nu är vi tillbaka i Göteborg igen efter ett par härliga dagar i Umeå. Mamma och pappa flög ner med mig och twinsen och semestrar några dagar i Gbg innan de ger sig vidare på nya äventyr. Det är som en vän till mig sa "ni gör det bra, som klarar att umgås så intensivt under så lång tid". Och det är nog sant. Jag tar igen all saknad som jag har till min familj genom att umgås massor och intensivt under en period på sommaren. Och konstigt nog så tröttnar jag aldrig på att umgås med min mamma och pappa. Det är kanske konstigt. Jag tycker bara att det är roligt och jag älskar att ha gäster hemma. Det är också tur att jag har en man som är ganska följsam, på sitt sätt, och också uppskattar att umgås med mina föräldrar. Och kanske biter ihop lite mellan varven. En guldstjärna till mamma och pappa också som varenda dag hittar på roliga aktiviteter med twinsen. De fostrar, kramar och skämmer bort dem. Dessa sommardagar ska jag tänka på då det känns tomt och mörkt i oktober. Här kommer några bilder från de senaste dagarna!
Hängde med min fina vän Hannah och hennes barn. Alvina och Svea fann snabbt varandra och lekte och bråkade så som kids gör.
Jag passade såklart på att fixa håret på Hannahs salong ALLTID.
På morgonen tassade jag ofta ut för en egen morgonjogg innan dagen brakar igång på riktigt. Umeå är en väldigt fin stad som jag ofta saknar.
På flygplatsen på väg hem igen. Våra twins som har flugit mååånga gånger var peppade inför luftfärden. 
På väg hem!
Igår besökte vi Sjöfartsmuseet och körde båt
Och glodde på Drakfiskar och sånt 
Lunch i Majorna på café Zenit som gav mig en nostalgitripp i själen då jag och lillasyster hängde massor i Majorna då hon bodde här i Gbg.
Pappas min!!! Mohahahahahah!!! Lunchen var iaf god!
Bakat vinbärsmuffins med vinbär från våra buskar
Idag har vi varit på Gunnebo slott och promenerat och ätit lunch.
Min stora tjej
Jag och R önskar att vi också fick bo på ett slott..
Mina fantastiska föräldrar

De hjälper till med att fixa allt som jag och R inte råder oss på. Som att skruva fast flaggorna på twinsens cyklar..host..



















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar