onsdag 11 september 2013

Jag ska bli moster!!

Denna veckan går jag omkring med en stor klump i magen. En stor klump som är fylld av oro, nervositet, förväntan och glädje. Jag ska bli moster då min lillasyster Lotta gått tre dagar över tiden. Jag har tippat på att Knytt kommer den 12 så vi får se om hen kommer i morgon. Galet spännande. Men också känslosamt då jag lider över att befinna mig allt för långt bort! Och jag är så nervös att jag går omkring och småsvettas med förhöjd puls. Jag kan inte förstå hur ett barn skall kunna anlända och få plats genom den främre entren.. stackars Lotta.. Och jag längtar så förbaskat efter Knytt och funderar och funderar över när jag kan tänkas åka upp för att krama, lukta och gosa.. 
Bild från i somras
Älskade, fina, godhjärtade Lotta. Hon kommer bli världens bästa mamma!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar