tisdag 17 juni 2014

Fotbolls-VM

I torsdags började fotbolls-VM. En fest för många sporttokiga. Not so much fest för mig. Känner mig som Askungen som inte får vara med..även om det i allra högsta grad är självvalt. Fotbollsfesten leder till att jag känner en viss oro över hur min och Roberts relation ska påverkas. Han har förberett mig i månader på detta. Att han kommer att måsta kolla på fotboll VARJE dag, ofta sent, han kommer absolut inte hinna laga mat/städa/tvätta/prata med mig/knappt andas. Det är ska tydligen också finnas obegränsad tillgång till bira och öl som skall intas i soffläge. Och just ja- han behöver också få sova uuuut på morgonen eftersom det är matcher ända in på natten. Ja ni hör ju själva. Vilken jäkla mardröm jag lever i för tillfället. Det är ju tur att han redan är gift kan jag säga- annars hade jag nog dumpat honom redan efter 2 dygns VM.. Jag sitter också och funderar över vad jag ska hitta på för att berättiga en 4 veckor lång verklighetsflykt för MIG då VM är över.. Sommarrean kanske? Jag bara MÅSTE hänga på stan för att shoppa och fika varje dag under 4 veckors tid. Annars kan man ju missa något extremt bra fynd. Eller annat? Ge mig gärna tips om ni har!
Fräscha spår i soffan lämnar han också efter sig..

Jag o twinsen får roa oss på bästa sätt utan fotbollstoken
Åker och badar
Sommar!! Men ingen sommartemp i vattnet!! Huga!
Njuter av att ha stora barn som leker själva så att jag kan slöa och bli brun samtidigt!

Och ta tjusiga selfies!
Älskar min krulltott
Och min Blondie. Som i sättet och i personlighet är så fruktansvärt lik mig själv. Nästan läskigt. 
Hälsat på efterlängtade vänner och deras kids.
Favoritleken alla kategorier
Söta!!













2 kommentarer:

  1. Styrkepuss till dig, nu är det väl snart över? ;)

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas det! Så less.. Men snart kommer vi hem!! Jippi!

    SvaraRadera