onsdag 11 juni 2014

Lysekilshelg

God morgon! Idag åker jag buss, kors i taket och då hinner jag ju blogga. Vi har sommarfest med jobbet idag så då får bilen stanna hemma. Förra helgen så firade vi, som ni redan vet, bröllopsdag. Och eftersom Robert har majoriteten av sin familj i Lysekil så åkte vi dit för att både hälsa på hans mamma/pappa/syskon samt kunna lämna twinsen hos farmor och farfar då vi åt bröllopsdagsmiddag. Så här kommer ett lass bilder från vår helg.
Sjukt laddad för god middag på min favvorestaurang. Massor av fisk och skaldjur som jag älskar!
Fin inredning också!!
Hälsade på i Skalhamn, där Robert är uppväxt.

Kålleröd. Här tog vi våra bröllopsbilder och platsen har därför en speciell plats i hjärtat. 
Grillfest hemma hos kusinen Walter med hela kusingänget
Twinsens farfar och farmor och pappa 
Busungar
Kaspians idol, alla kategorier
Åh så jag. 
På söndagen hängde vi på stranden

Jag skulle hellre dö än att bada i isvatten. Jag badade bara tårna. 
Men övriga familjen är inga badkrukor
Men lekte mest med maneter och fiskade krabbor
Älskar att det är sommar. Älskar att strutta omkring med sand mellan tårna och svett i pannan
Fin svägerska!
Och instapic















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar