söndag 5 oktober 2014

Solig höst!

Hej!! Hela augusti hade jag värsta höstkänslan och kände mig chockad och lite nere över att det plötsligt var höst och vardag och livs-logistik. Men sen blev det september-oktober och det känns nästan som sommar igen. Soligt och varmt och höst-deppen är långt borta. Twinsen är väldigt mysiga (och vilda, bråkiga och intensiva mellan varven som vanligt) och jag älskar att spendera mina eftermiddagar och kvällar med dem. Har jag alltid tyckt men just nu så njuter jag lite extra. Så tacksam över att jag har dem, allt underfundigt de säger och att de skänker mig så många skratt. 
Vi har varit på kalas
Med riktig drottningtron
Myst med två av mina absoluta favoriter
Alvina har lätt åldersnoja. Inte lätt med 4-årskrisen
Kaspian har skadat foten så vi fick hänga på akuten till sen kväll
Och sen hade vi några mysiga vabbdagar (mina första på 2 år..) då han inte kunde gå.. Att spendera tid med ett barn är väldigt annorlunda och sååå härligt. Inga bråk utan bara kvalitetstid.
Många spel har vi spelat. Honungsjakten är ett av favoriterna.
Och hämtat syrran tidigt och fortsatt att pyssla.
Bröllop har vi också varit på (det var ok med svart outfit bara så att ni vet)..
Dåligt med bilder i telefonen! Men en otroligt tjusig tandborste-selfie har jag🙈

Chokladbollar bakar vi (och äter ofta). Bakar dem på dadlar, mandel, havregryn, mandelsmör och kokos så då får man äta chokladbollar varje dag :)
Lärt sig göra fart själv! Väldigt bekvämt för mig..
Inte lika exalterad över kräftkalas som sin mamma..
Lycklig inför löpning-selfie. Älskar att springa i krispig höstluft!















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar