fredag 28 november 2014

December och massa kul inom räckhåll

Hej! Snart går vi in i december vilket känns hur härligt som helst. December är min favoritmånad alla kategorier och i år känns det om möjligt ännu mer pirrigt då min syster Lotta gifter sig 20/12. Ett riktigt vinterbröllop och jag kan knappt tänka på det utan att bli gråtig och darrig i knäna. Bröllop är något av det vackraste jag vet, och att få se sin älskade syster gifta sig känns overkligt magiskt. Jag kommer att svimma av alla känslor tror jag. Fram tills bröllopet så peppar vi inför julen. Julpyntet är redan riggat och igår bakade jag o twinsen den första omgången pepparkakor. Så mysigt.
Vi har också hunnit fira jul i förskott med Roberts syskon med familjer och pappa. Väldigt tidigt men det är svårt att planera in så många familjers scheman detta år. Så vi har hunnit äta julbord och leka julklappsleken! Trots en stor familj kändes det ändå tomt utan Agneta..
Vi har också varit på kalas hos förskolekompis. Det var maskerad. Alla flickor var karaktärer ur Frost utom Alvina som var en mkt nöjd brandman.
O Kaspian polis
Vi har som sagt JulSTÖKAT.. Puh!
Och bakat!

Och jag och min fina svägerska har sett Alex o Sigges show. Väldigt bra!!







1 kommentar:

  1. Vi bakade också första pepparkakssatsen igår! Höll barnen hemma från förskolan eftersom magsjukan med stort M hade slagit till på småbarnsavdelningen där Neo går... Och fick rapport om kräk- och bajskalas under gårdagen. Hoppas att vi klarar oss - magsjuka är det värsta som finns:-/. Kramis

    SvaraRadera