fredag 12 december 2014

Möhippa för Lotta

Hej!
Den 20/12 gifter sig min älskade lillasyster Lotta. Det blir ett rött, glittrigt och juligt vinterbröllop. Jag längtar så att jag håller på att smälla av. För några veckor sedan hade vi möhippa för Lotta. Hela dagen hade "julklappstema" då den blivande bruden med jämna mellanrum fick ett litet paket med ett litet uppdrag. Det blev en superhärlig dag och en lång natt. 
Det började med att hon blev bortrövad och hittade julklappar i skogen..

Champagnefrukost såklart! 
Glada upptåg

Vi fick sjunga gospel. 
God lunch på kulturbageriet
Fin promenad till bildmuseet där vi fick måla porträtt med kol
Glöggprovning och julsnacks.
Kall om baken men varm i hjärtat. Och småfull efter att ha provat 5 sorters glögg. På den här glöggprivningen spottades det inte
Piff, skumpa och middag i sviten på stora hotellet. Mina tjusiga småsystrar
Och partaj hela natten lång.. Men de bilderna besparar jag er från :)










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar