torsdag 3 oktober 2013

Jobb, jobb och Umeåresa

Jag har haft två ganska galna veckor på jobbet. Igår var jag hemma efter kl 20 och hade jobbat i över 13 h. Idag upp kl 5 för att åka till Borås för ett frukostseminarie. Lägg till en förkylning på det. Tur att jag älskar det jag gör. Men jag känner mig lite sliten också. MEN. I morgon åker jag till Umeå och tar en ledig långhelg med lilla Tore Toivo och min familj. Gissa om jag längtar! Och Robert som för tillfället är mest hemma bistår med sms och filmer på twinsen så att jag inte ska sakna dem allt för mycket (som jag ändå gör oändligt mycket ändå såklart.. Det är inte lätt att va mamma..)
Kaspian äter macka och kollar på moln. Han gillar moln vår lille filosof..
Chokladkakor på G
Den här lilla killen får jag pussa på i morgon! Yey!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar