tisdag 15 oktober 2013

Nedräkning!

Hej på er! Hösten är här på riktigt och jag njuter av vackra höstfärger och krispig luft. Är dock inte lika peppad på det här med mörkret. Även om det är mysigt med tända ljus och te så tycker jag att det gör mig trött. Och barnen säger att det är natt då man lämnar på förskolan.. En vecka har passerat. En vecka där jag och Robert gått om varandra mesta delen av tiden. Likt två rutinerade stafettlöpare byter vi av varandra där hemma. Jobb, fotboll, ica, apoteket, träffa vänner, mer fotboll. Sånt. Men om två veckor har vi en hel veckas ledighet att se fram emot! Jag längtar ihjäl mig efter sol och lediga dagar med twinsen och Robert. 
I fredags var jag o twinsen på banangympa..
Vi har bakat äppelkaka med äpplen från trädgården
Lekt med Elias
Krattat hundra lass löv..
Spenderat tid på golvet..
Haft pusselmaraton med granntjejerna
Och jag har sprungit vid havet.. 










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar