torsdag 5 december 2013

Snorfri och laddad för både julfest och långresa!

Hej o godmorgon! Idag var första dagen på över 1,5 vecka som jag vaknade och kunde andas genom min egen näsa och svälja utan taggtråd i halsen. Underbart. Inte min grej att vara förkyld. Så onödigt på något sätt. Var kommer alla tusen liter snor ifrån undar jag? Och så har jag inte kunnat träna och det förvandlar mig till en lynnig surkärring med kort stubin. Så nu har jag raskt bokat in mig på ett pass TRX på lunchen för att råda bot på det problemet. Förutom att jag gläds över min döende förkylning så har jag flera andra faktorer att glädjas över idag. 1. Vi har julfest med jobbet. Och jag har en ny klänning att hoppa in i. 2. Om dryga 2 veckor flyger vi hem till Vilhelmina för att fira jul med min familj som jag saknar så att jag håller på att dö. 3. Om mindre än en månad befinner sig jag, Robert och twinsen i Sydney för en hel månads semester i Singapore-Sydney-Fiji. Känns galet. 
Igår var Robert o twinsen på sjöfartsmuseet medan jag jobbade och slet..
Bild från julafton förra året.. Snart är det dags igen!
See you soon!! 


1 kommentar:

  1. Oh, fantastiskt att fly kylan och mörkret i Sverige i några månader. Vill också! Vi kommer i bästa fall iväg till Stockholm, eller in till stan... Så är det när mannen vill att vi ska leva miljövänligt - inga långresor för oss de närmsta tio tolv åren. Fast jag saknar Malaysia och mina kusiner där:-(.
    Kramis

    SvaraRadera