onsdag 25 augusti 2010

Magbilder

Haha..jag kollade de magbilder vi tagit under graviditeten. Mariell gav mig tipset att jag skulle ha på mig samma bikini genom hela graviditeten så att vi sakta men säkert skulle se den lilla bikinin försvinna in i det stora köttberget.

Här är jag i v 8. Jag kommer så väl ihåg den dagen för jag kände mig så himla "svullen" och tyckte verkligen att magen redan börjat se lite gravidrund ut. HAHAHA! Jag måste ju ha varit helt sjuk i huvudet. Jag är ju helt galet smal ju!!














Också i v 8

















                                                                     
Här börjar det likna något ju, jag är i v 16-17 tror jag. Jag bjuder också på en tjuvtitt på min heta vinterbleka hy!!


Här är jag i v 32! Fast bikinin syns än!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Får ta en ny bikinibild snart, men alla tittar på egen risk! Jag betalar inte ut några skadestånd för eventuella traumatiska upplevelser, kriser eller chocktillstånd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar