fredag 14 mars 2014

Woop woop

Hej! Veckans bästa dag idag. Det är ju något speciellt med fredagar. Små guldkantade detaljer som gör dagen lite extra festlig. På jobbet lyxar vi till den obligatoriska gemensamma frukosten med goda ostar, surdegsbröd och mörk choklad. Jag har tränat på lunchen. Tagit bort oönskad hårväxt efter jobbet och slängt i en toning i håret. Ni hör ju- detta är lyx på hög nivå i mitt liv som till majoritet består av att plocka ur diskmaskinen och tvätt/vika kläder i storlek 104. Och dagen är inte slut än utan kommer att bjuda på en magnifik avslutning då jag är på väg för att möta upp ett lass sköna bönor för att dricka drinkar och äta middag. Jag stängde dörren till vårt hem och lämnade två fredagströtta barn som mest bara vägrade att äta upp maten och gapade efter glass/popcorn och det kändes ganska härligt. 
Veckan har inte heller varit fy skam då den bjudit på vårväder och en lyxig lunchdejt på Ritz
Där det planerades bröllop då M gifter sig om en månad:)
Å här har vi två till som njutit av våren!
Livsfarligt då de inte är så vassa på att bromsa ännu..
Livsnjutare
Alvina plockar in våra trädgårdskrokusar varje dag..





1 kommentar:

  1. Vet du, jag tror inte att jag bodde så långt från er när jag "var ung"! Tycker mig känna igen området från mina promenader. Du får skicka er adress så får jag kolla upp - vill inte "lämna ut er" här på internet, så att vem som helst kan hitta hem till er:-).
    Kramisar och ha en härlig utekväll och helg! Här firar vi med magsjuka och förkylningsastma (en åkomma per barn)

    SvaraRadera