måndag 13 februari 2012

20 grader, löprunda i linne och trerätters långlunch

Hello! Vi har det toppen och kalasbra!! Inledde dagen med 3 h plugg- jag har legat i inför denna resa så att jag kommer att klara mig på att lägga 2-3 h plugg per dag. Om man gör bort plugget tidigt på morgonen (då fam Risp ändå skjutsar alla tre barn till olika skolor) så hinner man ju vara ledig och hitta på roligheter under resten av dagen. Perfa!
Här kommer några bilder från idag!
Dags för en trerätters lunch. På en måndag! Inte så tokigt. Det borde man alltid göra på måndagar!

20 grader varmt men lite blåsigt.. Sååå härligt!

Min huvudrätt. Chicken faitas. Satayspett till förrätt och hemmagjord chokladglass till efterrätt. 

Kaspian gillar basket. Har fått nya fina skor av kusinerna!!

Jag och min fina, hurtiga svägerska hann med både löprunda och  en sväng till gymmet på förmiddagen. Att jogga runt i linne och svettas som en gris i februari är ljuvligt!! Finns nästan inget som gör mig så lycklig som då jag får springa. 

Alvina älskar både sina gudföräldrar och sina kusiner och myser gärna.

Det är betydligt lättare att äta ute då man har ett lass barn med sig. Twinsen var såå nöjda och glada över att få leka och busa med storkusinerna

Saga och Kaspian är sugna på grill till middag

Å så mer basket

Här bor vi. Mysigt!!

Inte så tokigt med stor pool på tomten. Lite för tidigt för bad dock..

Att springa runt, runt, runt är det bästa!
Sommarkänslor!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar