torsdag 27 september 2012

Bra dag

Hej! Haft en bra torsdag. Klivit upp i ottan och tränat så att svetten sprutade. Träffat väldigt kompetenta människor på arbets- och miljömedicin. Lärt mig nya saker. Blivit bjuden på väldigt smaskig lax till lunch. Planerat spännande jobb-projekt. Byggt hundra legotorn med twinsen. Fått många mjuka kramar. Pratat länge med en kär vän i telefonen. Robert har köpt vattenmelon till mig. I morgon är det FRE-FRE-FRE-FRE-FREEEDAG!! Jag stör mig inte ens på att Robert kollar på en tråkig fotbollsmatch på TV:en. Det gör mig inte ett dugg att vi inte delar detta intresse för bollsport. Jag är ju så himla kär ändå. Om man blundar för sportnörderiet så har han ju hundra andra fantastiska egenskaper. Han gör mig alltid glad. Jag trivs med att sitta bredvid, småprata och slösurfa..en trevlig torsdagsaktivitet.
Två andra som gör mig lycklig. De finaste jag har!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar