söndag 16 februari 2014

31 år!!

Jag har härmed passerat 30 årsstrecket i riktning mot ålderdomen, rynkor och demens. Vägen mot kroppsligt förfall är ett faktum. Tur att jag inte känner mig så värst gammal ändå. Bara ibland. Det enda roliga med att åldras är i allafall att fylla år. Jag blev firad med god frukost, blommor, sång och en teckning med rullstolar på som Alvina målat. "För att du är så gammal mamma". Tackarrrr! Sedan fick jag en väska från Marc Jacobs av min man vilket resulterade i lyckorus och piffelipiff-extas från min sida. Vi åt sedan lunch och glasstårta hos svärföräldrarna i Lysekil. Och kvällen har spenderats på Tapasrestaurangen Pinchos tillsammans med två nära vänner. Vi har frossat i cava, rödvin och mååånga små, små rätter. Är extremt nöjd och glad över denna dag! 
Blommor har också levererats till min dörr
Fint innehåll i denna men bara bild på förvaringspåsen..

Pinchos
Mariell och några av våra tallrikar..
Annida ville absolut visa sitt putigaste jag 😄









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar