fredag 21 februari 2014

Migränvecka och dålig fantasi

Hej!! Fredag igen och jag ser tillbaka på en vecka som både varit bra och anus. Det positiva är att jag har påbörjat ett nytt spännande jobb-projekt och det pruttråkiga är att det har tokregnat hela veckan och jag haft migrän. Denna vidriga åkomma!! Har dock bitit ihop och jobbat, fullproppad av migränmedicin och koncentrerat mig på att försöka göra lååångsamma rörelser med kroppen så att huvudet inte ska röra så mycket på sig. Samt att i gen ska ställa för kniviga frågor som kräver en större tankeverksamhet än en fiskmås intelligensförmåga. Idag känns det bättre. Fast Kaspian har haft en mammig  natt som han har mellan varven och har växelvis sovit på mitt huvud eller sparkat mig i magen. Så även om huvudet känns bättre är hela jag alldeles mosig- som ett övermoget Conferance-päron.. Ikväll kommer vänner på besök och i total brist på motivation så kommer vi att laga exakt samma mat som sist vi hade middagsgäster (hemmagjorda hamburgare samt hemmabakade bröd plus massor av tillbehör).. Visst gör man så då det gäller mat? Jag snöar  iallafall ofta in på några få maträtter och så lagar jag dem växelvis tills vi nästan kräks. Då byter jag och snöar in på annat. Jag håller framförallt tummarna för att jag inte ska somna ner i hamburgaresmeten i eftermiddag, det hade varit äckligt. Ha en fin fredag! 
Bajs? Nä, chokladmousse som jag tröstätit..
Hahaha! Världens fulaste dubbelselfie på två tokslitna tvillingföräldrar som spenderar ännu en kväll med att titta på "modern family"- liggandes i sängen. Så himla skönt! 
Kul att ha fina blommor hemma iaf då man inte orkar så mkt annat pga migränen..
Badbusar!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar