söndag 26 september 2010

Bäbispermission firades med första shoppingen utan mage

Det är härligt att ha mormor och morfar här. Diskmaskinen plockar ur sig själv och jag kan duscha länge för mig själv. Igår pumpade jag ur och var på shopping med mamma och lillasyster på Allum i FYRA timmar! Det var första gången jag var hemifrån på en månad. Det var härligt samidigt som brösten höll på att sprängas till slut så hemresan gick i  formel ett fart. Jag shoppade en underbart vacker djupblå klänning på Vila och en sjal från Ester Elenora. Men samtidigt tror jag den riktiga shoppingen får vänta tills kroppen inte är ett mellanting mellan Barbamamma och Mamma Mu. Just nu sover Kaspian på sin morfars nakna bröst brevid mig i soffan och Alvina äter och äter...Strax ska vi på promenad i Skatås och sen fika på trätorget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar