lördag 18 september 2010

Good bye till egentiden!!

Syskonkärlek!
Idag är det lördag. Vi ha haft besök av farmor och farfar fm och vid lunch åkte Robert på match, han kommer hem vid 16-17. Det känns faktiskt mycket bättre att vara ensam med barnen nu. Jag känner mig tryggare, jag känner barnen bättre nu och de är inte speciellt svårhanterliga. Mat, fräsch blöja och närhet fungerar alltid. Och de turas om med att vara krävande som tur är. Om den ena är mer grinig håller den andra käften. Idag är de väldigt närhetstörstande. Jag har haft någon av dem med in på toa och då jag fixade smörgåslunch till mig själv. Jag har precis kunnat lägga ner dem båda en kort stund och passar som vanligt på att blogga lite. Ibland bloggar jag med någon på bröstet med det är så obekvämt och tar sådan tid att skriva med en hand. Eftersom de är så mysiga och söta så kan man ju inte bli irriterad på dem. Bara ibland =).
En av barnens favvosovställning, skeden..

3 kommentarer:

  1. De är jättesöta! Förresten - sondäventyret - vi hade ett liknande "äventyr" härom natten, då pysen trillade ur sängen... Som väl var klarade han sig undan med blotta förskräckelsen, men övriga familjen var rätt chockade.

    SvaraRadera
  2. Så gosig bild, vi längtar ihjäl oss efter dem.. Stor kram på er allihopa från kusinerna i Danmark

    SvaraRadera
  3. dom har redan lärt sig den skönaste sovställningen(eller precis innan man somnarställningen)..skeden!:)

    Dom är så fina och jag längtar efter dem och er så mkt

    PUSS!

    SvaraRadera