söndag 24 oktober 2010

2 bestick = lyx!

God morgon!
Jag hann inte blogga något igår. Jag hade fullt upp med att försöka städa och packa men det är nästintill omöjligt att få något gjort då man samtidigt har två bebisar som inte alls vill hjälpa till. Tack gud för Baby Björn, utan den hade jag inte inte fått något gjort över huvud taget. Det är också tack vare baby Björn som jag har möjlighet att äta någolunda ostört och använda två bestick. Innan anpassade jag mig och åt mest sådant man kan äta med bara en gaffel eller en sked så att jag samtidigt kunde  ha ett barn i ena armen.

Igåreftermiddag och kväll tillbringade vi hos Erik, Angelic och deras söta dotter Junia i deras nya hus. Erik och Robert är klasskompisar, sist jag träffade dem var då vi möttes upp i Thailand för 2 år sedan. Evigheter sen så Junia hade blivit så stor!

Thailand, åh vad jag önskar att jag hade en tiondel av den färg jag hade på bilden..hade behövts på min höstbleka kropp
 Vi hade en supermysig dag tillsammans, åt massa gott, mös med tvillingarna och lekte med Junia.
Junia tyckte väldigt mycket om våra små bebisar

Jag och min docka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar