onsdag 27 oktober 2010

Vinterlandskap

Det är sjukt mycket snö här och snön bara vräker ner. Såå mysigt och jag får julkänslor i kroppen. Vi har precis lämnat av Robert på bussen som ska åka buss till Östersund och sedan ta nattåget till Göteborg. Han ska verkligen resa kors och tvärs galet intensivt nu en period. Först bilat upp hit, idag buss och natttåg till Göteborg, sedan till Köpenhamn med fotbollen över helgen, natttåg tillbaka till Vilhelmina på fredag och sedan nästa söndag bila tillbaka till Göteborg. Jag fattar inte hur han orkar men han är lika postiv som vanligt. "Inga problem alls älskling" säger han bara. Min underbara man! Både jag och barnen kommer att sakna honom som tusan!! Och twinsen kommer väl att ha växt massvis tills han är tillbaka.
Idag har vi varit på besök hos gammelfarmor och gammelfarfar.
Gammelfarfar Tore och Kaspian


Gammelfarmor Anna inspekterar Alvinas minifötter (Alvina hette även min gammelfarmor, alltså Annas mamma)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar