lördag 30 oktober 2010

Lördag=veckans bästa dag!

Så här ser det ut, morfar och moster matar. Jag bloggar..
God morgon! Skönt med lördag (fast då man är mammaledig har man ju ingen koll på vilken dag det är, jag glömmer ibland tom vilken årstid det är).
Vi sitter vid frukostbordet och har avnjutut en god frulle med nybakat bröd. Bebisarna har fått sina vanliga favoriträtter, bröst till förrätt och flaska till efterrätt. Idag ska vi på "Skoterns dag" och titta på årets nyheter på Skoterfronten.

Familjen på skoterutflykt förra året
På eftermiddagen ska världens duktigaste frisör, tillika min underbara vän Hannah fixa mitt hår. Det ska klippas och färgas och det kommer att ge mina livlösa hårtestar ett rejält lyft! I natt kommer moster Lotta hit. Vi längtar efter henne så att det värket i hjärtat. Hon ska köra från Umeå efter att de stängt hennes restaurang Socialize, så jag tror att hon kommer lagom till barnens andra nattmatpass.

Älskade moster Lotta
Jag och min älskade man förra vintern

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar