lördag 2 oktober 2010

Smaken är som baken och godis är gott!

I kväll har jag och maken sett en film som heter "Den första dagen på resten av ditt liv" och smaskat i oss massa god mat och godis. Sweet! (Jag hyrde filmen på ICA ur en manick som nästan såg ut som en godisautomat, så himla smidigt). Jag tycker att filmen var super, kan verkligen rekommendera den, det var länge sedan jag såg en så bra film. Robert tyckte dock den var kass. Men karlar har ju ingen smak =)
Min lördag har varit sådär. Robert har varit borta på match mestadels av dagen och Mariell och Manilla som skulle ha hållit mig och barnen sällskap idag fick ställa in då Manilla var förkyld. Så min dag har varit ensam och långtråkig. Även om mina barn skänker mig en enorm gädje ger de mig inte så mycket social stimulans.. Men i morgon kommer Helen och Sandra (gamla klasskompisar) på besök vilket känns enormt kul då vi inte träffats sedan i somras.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar