tisdag 6 november 2012

Julafton i morgon!!

Ja, så känns det. Inte bara för att jag dricker julmust just nu. Nä, i morgon kommer mina ÄLSKLINGAR hem. Jag nästan hoppar fram av glädje.
Dessutom så har jag fått fantastiskt sällskap i form av  min kära mamma som skall stanna här i en hel vecka. Så trevligt så trevligt. Himla trevligt!!
Här kommer ett lass bilder på min fina, fina familj. Och jag är inte alls bitter som varit hemma i regn-Göteborg. Nej, nej. Jag har gjort många spännande saker. Som till exempel pustat och impregnerat skor, rensat garderobet, budget-shoppat på Gekås, rehabtränat mitt onda knä, varit två vändor på återvinningscentralen och lagat storkok på lax/broccoli/bulgur. Vad är väl en bal på slottet liksom.
Mina killar!

Alvina har simmat och simmat


Fina kusinen Elias



Risparna som vi saknar varje minut. Nästa lov följer jag också med!!

Inte alls farligt med tre golfklubbor och tre två-åringar

Kusinmys

Snyggingar







Magnus Uggla på beachen

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar