söndag 19 juni 2011

Jumboplats men glad ändå!

Hej svej! Hade en kul dag igår. Tävlingar, grillning och efterrättsbuffe. Jag fick delta i tävlingen "Spika in en spik i en bräda så fort du kan". Jag trodde att mina chanser till en pallplats var relativt goda. Men efter en fiaskostart då jag fummlade bort spiken hamnade jag på jumboplats...attans också! Efter denna stora förlust gick jag i allafall tröstäta grillad hallomiost i stora lass som måste vara något av det godaste som finns! Twinsen sov sött i dubbelvagnen. Vi laddade hem en fantastisk app som fungerade som babywatcher om de vaknade. Vi är idag lite småsega efter en sen kväll. Robert har dock tvingat ut mig på en liten löptunda på morgonen (farmor och farfar passade twinsen). Jätteroligt att springa med Robert såklart då det händer så sällan men jag får alltid prestationsångest gå vi ska springa ihop. Men jag hängde på rätt ok, trots att jag inte är elitidrottare som han. Eller så mesade han för att vara juste mot sin amatörspringandes fru. Vi är kvar hos svärföräldrarna ännu, ska äta släktlunch nu. Bilder från helgen kommer senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar