torsdag 14 juli 2011

Har du lite bajs i ögat?

Med facit i hand blev det ingen lyckad fotbollskväll igår.. Jag försökte verkligen att titta på alla japaner, svenskar, bollar, hörnor och nickar. Jag försökte tycka att det var spännande och underhållande. Men ack, det blev ett fatalt misslyckande. Foboll är bara såå sjukt trist. Det spelar ingen roll om det är semifinal i VM, damer, herrar, kungen eller Zlatan som jagar bollen. Jag vill bara gäspa och somna så fort jag hamnar framför en match. Då det återstod 20 min av matchen och Sverige dessutom låg under med 2 mål, kände jag att jag ville kasta in handduken och krypa till kojs. Jag och Robert hamnade i en liten konflikt då jag tyckte att han skulle lägga sig med mig och han ville kolla klart matchen. Till saken hör det att Robert knappt kollade på matchen heller, han hade fullt upp med att samtidigt kolla på både datorn och mobilen. Jag gick och la mig och surade medan han satt kvar med sin tv, dator och iPhone. Tillslut kom även min tråkiga man till vår säng och jag påpekad att det var pisstrist att han prioriterade en tråkig match framför sin fru då han DESSUTOM knappt kollade på TVen. (Robert åkte tidigt i morse hem till Göteborg igen då hans semester är över. Eftersom jag och twinsen stannar i Vilhelmina i ytterligare en vecka var det vår sista kväll/natt tillsammans igår). Då säger min man såhär: men jag slängde ett Bajsöga på matchen. Jag:??? Va? Vadå bajsöga? Robert: Jag kollade upp på matchen lite då och då alltså. Jag: JAHAA, du menar att du kastade ett GETÖGA på matchen. Sedan gapskrattade jag elakt i 20 minuter. Hur kan man ta fel på bajs och Get? Är det för att vi byter åttiosju blöjor varje dag. Kanske det...

1 kommentar:

  1. Typiskt att det blev så just sista kvällen.Jag hade oxå surat ;-)

    SvaraRadera