fredag 30 september 2011

Brunt tema

Hej fredag! Idag har vi haft tema "brunt" hemma i vår familj. Barnen verkar ha ha fått ordentlig snurr på magen för jag tror att jag bytt uppskattningsvis 18-19 bajsblöjor idag. Jag har torkat bajs och torkat bajs och torkat bajs. Brunt bajs. Att dela hem med 19 bajsblöjor kan leda till en ganska otrevlig odör. Det känns nästan som att bajsdoften satt sig under huden på mig. För att mota bort eller i allafall tillsätta lite god doft har jag gjort chokladmousse. Brun, fluffig, härlig och mjuk. Den står i kylen och gottar till sig i skrivande stund. Barnen har också varit ute och lekt i vår trädgård och ätit massa jord (brun, lerig jord). Jag har också känns mig förbaskat trött och därför försökt att mota dimman i mitt huvud med sjuka mängder kaffe och cola zero. Mörkbruna och härligt uppiggande båda två. Ikväll har vi ätit räkor och druckit vitt vin och ska kolla Idol och Skavlan som alla andra Svenssons och småbarnsföräldrar gör på fredagar. Trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar