torsdag 8 september 2011

Home sweet home!!

Heeeej bloggen! Och mina fina bloggläsare! Hopas ni mår bra. Jag har saknat er. Jag har verkligen inte haft någon tillgång till internet allt på två veckor. Hemskt. Men nu lovar jag att ta upp bloggandet igen. Har ju massvis att berätta!
Jag och twinsen är ÄNTLIGEN hemma i vårt lilla radhus igen! Kan knappt beskriva hur skönt detta känns! Typ orgasm fast i magen och hjärtat. Resan hem från Italien blev en vidrig mardrömsresa på många sätt. Det tog oss två dygn att ta oss hela vägen till Götet. Addera 35 graders värme, hundra ton packning, 6o mil i hyrbil, fast i crazybananas-bilkö i Rom, bajskaskader från Kaspian (fick byta blöja på motorhuven inför publik av förvånade italienare), Italienarnas förbannade siesta då INGET är öppet, matbrist för twins, borttappning av både barnvagn, boardingkort och twins på Köpenhamns flygplats. Med mera. Jag lovar att berätta allt och lägga ut bilder. MEN. Jag har liiite annat att stå i först. Typ en hel tvättstuga överlastad med tvätt, två barn samt en invalid make. Min plan var att jag skulle dumpa twinsen på honom och sova i tre dygn i sträck. Men icke sa nicke. Robert har ett massivt ryggskott och kan knappt gå och absolut inte lyfta en 10 kg bebis. Han ser ut som att han är typ 150 år gammal. Så nu har jag två ettåringar plus en 28 årig bebis att ta hand om idag. Plus tvätt. Tur att jag är stålkvinnan....

2 kommentarer:

  1. Äntligen är du tillbaka,läser mer än gärna! m

    SvaraRadera
  2. Samma här, äntligen! :)

    Min Daniel hade ryggskott förra helgen....INTE kul! Som tur är var han bara total-invalid ett dygn och sen kunde han iallafall hoppa på kryckor...men bara leka "vifta-på-tårna"-lekar med barnen...

    SvaraRadera