tisdag 30 november 2010

Frusna tår men varmt i hjärtat

Vi är hemma i goa Götet igen. Hemresan igår gick smidigt, så smidigt det kan gå med två trötta tvillingföräldrar och två små minikorvar. Vi stannade till i Köpenhamn hos gulliga Anton och Anja. Vi laddade med en rejäl, flottig lunch på Hard Rock Café innan vi tog en sväng på Tivoli. Tivoli var helt fantastiskt mysigt. Julgranar, lampor, tomtar och olika julpynt i varje vrå. Jag fick jukkänslor ända ut i tårna. Det som förtog lite av den härliga stämningen var att det var SJUKT kallt. Det kändes som -35 grader i snålblåsten. Trots stora muggar med varm glögg frös våra tår snabbt till is. Jag hade gärna stannat där hela kvällen men pga kylan blev besöket lite kortare än planerat. Man vill ju inte att ens älsklingsbebisar ska förvandlas till glass även om jag tror att de hade det ganska varmt och gott i vagnen. Våra små sov sött hela bilresan hem efter vårt äventyr på tivoli.
Anton, Anja, Robert och twinsen
Vackra Anja och jag
Frusna snyggingar värmer sig med glögg
Hela familjen Vilahamn

2 kommentarer:

  1. Åå så mysigt det ser ut. Jag o Dennis har tänkt att bjuda in oss själva på en kaffe så småningom. Får se när vi lyckas pricka in så allas dagsform stämmer ;)

    Kramar till er!

    SvaraRadera
  2. haha, men INTE på bloggen så vi ju ;-)
    Tack för två supermysiga besök!
    Massa kramar från oss

    SvaraRadera