måndag 22 november 2010

Snön gör mig julpysselsugen och förstör min träningsplan

God morgon! Jag och twinsen myser, dricker kaffe, viker tvätt och städar här hemma idag. Det snöar ute, jättemysigt men också irriterande också då jag hade planerat att gå en lång powerwalk med vagnen senare idag. Välbehövligt då jag varit ganska slapp ett tag. Slasksnön i Göteborg är inte så superrolig att dra vagn igenon tror jag men man får se det som träningsbonus. Min intention om att hemmaträna 3-4 ggr i veckan har inte direkt blivit av som planerat så jag borde ta mig i kragen. Men då det är vitt ute blir man ju så sjukt sugen på att ta fram alla julgrejerna i stället för att dra vagnen genom snömodd. Det är ju första advent till helgen så jag tycker absolut att man kan pynta nu. Hmm...Dricka blossas glögg och plocka fram julen inne eller svettas ute. Jag hinner kanske med både ock.
Julfrukost hemma i Vilhelmina julafton 2009
Mormor och jag, julafton förra året
Robert utanför mormors hus i Golisen, julafon 2009
Golisentomten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar