lördag 20 november 2010

Lever jag singelliv igen?

Då jag pratade med min mamma i morse och berättade att jag och Hannah skulle på stan idag så sa hon "åh så kul, du lever ju singelliv igen". Jag vet inte om jag håller med henne om det men det är klart att det är lyxigt att bara umgås med en väninna och göra sådant man gjorde innan man blev mamma. Robert är världens bästa pappa (han är på riktigt helt otrolig) och har haft barnen hela dagen. Jag och Hannah har flanerat på stan och ätit god lunch. Jag har handlat lite julklappar, hudvårdsprodukter till mig själv och en fantastiskt söt klänning till Alvina.
Den är finare på riktigt, julröd med en stor rosett i ryggen.
Hannah har handlat en kofta, mascara och presenter.
Igår kväll tog jag och Hannah med oss twinsen och hälsade på Anna, Danne och deras tre småbedårande döttrar Ester, Elvira och Wilma.

Jag, Hannah och twinsen
En jättemysig kväll, de bjöd på god middag och smarrig äppelpaj. Vi kollade också på IDOL som jag tycker bara blir sämre och sämre.
Gulliga Ester och Elvira
I kväll blir det en slapp kväll i soffan. Vi har varit på 4-gott (Göteborgs största och bästa godisäffär) och bunkrat upp smågodis för en halv förmögenhet. Sockret behövs för att hålla energin uppe för att orka med både shopping och mammalivet. Ha en härlig lördagkväll!

2 kommentarer:

  1. Hej hej!

    Eftersom Hannah babblar om dessa underbara tvillingar jämt och ständigt, så måste jag ju bara titta in här själv. Alltid roligt med nya mammabloggar att följa :)

    Är grymt avis på Hannah som får åka iväg till dig och leva lite "singelliv" ;) Verkar som att ni haft det hur härligt som helst!

    Hoppas ni får en härlig söndag tillsammans, innan det är dags för bästaste Hannah att ta plats på tåget, tillsammans med alla shoppingpåsar haha.

    Och ja, hon har verkligen rätt i att twinsen är alldeles bedårande!

    Hälsningar /Sara i Umeå

    SvaraRadera
  2. Supermysigt att träffa dig och dina godingar!!!
    Stor kram /Anna

    SvaraRadera