torsdag 4 november 2010

Tröttare än tröttast!

Jag är så trött. Natten har varit skit. Människor som får sova på natten borde ha vett att inse hur lyckligt lottade de är. Då mina barn börjar sova mer ska jag dansa en lyckodans och aldrig mer klaga. Men idag ska jag sura och tycka synd om mig själv. Mitt hår luktar kräks. Mina ögon ser ut som grus. Jag känner mig otillräcklig som f-n. Hela jag ser ut som kriget. Mina barn är otacksamma barnrumpor. Jag vänder mig ut och in för att tillfredsställa dem på alla sätt HELA tiden men det räcker ändå inte till...
Arg som ett bi

1 kommentar:

  1. Stackare, ibland är inte mamma-livet glamourösare än såhär..) man försöker tillfredsställa heeeela tiden o ändå är det alltid nåt att klaga på! Men håll ut, klen tröst men du kommer få sova, tidsnog.. Pussa på våra älsklingar o gratta dem till att de inte är minst i familjen längre nu när maront-prinsessan anlänt! Kram från Anna

    SvaraRadera