fredag 17 december 2010

59 snabba

1. Hur gammal är du om fem år? 32 år, my oh my!
2. Vem var den sista du träffade? Sandra och Madde
3. Hur lång är du? 164 cm
4. Vilken var den senaste film du sett? Sex and the city 2, inte alls så bra som ettan!
5. Vem ringde du senast? Mamma
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Att Madde ska köra försiktigt, hon är på väg i snökaoset
7. Vad är dagens planer? Umgås med Sandra och Madde och deras små gullungar Lou och My. Mysa med twinsen. Åka till Umeå i em/kväll eller tidigt i morgon
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Båda, beroende på vad jag gör
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta
10. När såg du senast din mamma? I tisdags, hon jobbar i Umeå i veckan.
11. Vilken ögonfärg har du? Mörkbruna
12. När vaknade du idag? 08.00
13. Har du någon gång hittat en katt? Hittat? Nej.
14. Vilken är din favoritplats? Hemma!
15. Vilken plats föredrar du minst? Nordstan i Göteborg en lördag efter löning.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Ingen aning!!!!
17. Vad skrämde dig som barn? Hundar och "Fyllegubbar"
18. Vem fick dig att skratta senast? Kaspian och Alvina, i morse då de pratade med mig efter att vi vaknat.
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja, kanske. Det finns ju Spotify
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Olika.
22. Hur många kuddar har du i sängen? 4 st. En till varje familjemedlem.
23. Hur många landskap har du bott i? Västerbotten, Lappland, Västra Götaland, Bohuslän
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Ja
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor
26. Är du social? Ja
27. Vilken är din favoritglass? Chokladglass med chokladsås och chokladbitar i. Gärna Ben & Jerrys olika chokladglassar.
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Köpa hus, resa med familjen.
29. Tycker du om kinamat? Ja, ingen favvo men gott.
30. Tycker du om kaffe? Jag älskar kaffe! Helt beroende. Minst 3 koppar om dagen. Helst 5.
31. Vad dricker du till frukost? Te (märkligt nog). Kaffe efter kl 10.
32. Sover du på någon särskild sida? Nej, båda
33. Kan du spela poker? Nej. Jag är för snål för att spela bort pengar. Blir tom sur om jag köper en Triss och inte vinner. 25 spänn i sjön =)
34. Tycker du om att mysa? Love it!
35. Är du en beroendemänniska? Ja? Jag är beroende av kaffe, kramar, frisk luft, promenader, att borsta tänderna.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja
37. Vill du ha barn? Har alltid kännt att jag vill ha tre barn. Men just nu känns 2 väldigt lagom.
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska & lite tyska. Med betoning på lite.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet såklart

41. Vad spenderar du helst pengar på? Mat och kläder.
42. Äger du dyra smycken? Nej. Min vigselring är väl det dyraste tror jag.
43. Har du någon gång testat narkotika? NEJ!! Obligatorisk dödsstraff på alla former av narkotikabrott tycker jag. Som i Singapore, jäkla trevligt land.
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Kaffe!
45. Vem är den roligaste människan du känner? Marcus Holmqvist.
46. Välj ett ärr på din kropp? Mitt 12 cm långa ärr på magen. Efter mitt kejsarsnitt då barnen föddes .
47. Vad har du för ringsignal? Någon Sony Ericsson som fanns färdig i mobilen.
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja, några sparkbyxor och omlotttröjor.
49. Flirtar du mycket? Nej.
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Utanför kyrkan i Lysekil efter vår vigsel 

51. Kan du byta olja på bilen? Nej jag har glömt hur, Jag hoppas Robert kan. Men det brukar min eller Robert pappa göra vid behov. Annars kan de nog gå på tok.
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej. Jag kör som en kärring.
53. Vilken var den senaste bok du läste? Växa och upptäcka världen. (Bok om barns utveckling).
54. Läser du dagstidningen? Ja, GP
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Ja, Föräldrar och barn och MAMA men hinner ej läsa dem.
56. Dansar du i bilen? Ja och sjunger ;-)
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Alltid P3. Just nu Musikhjälpen hela dagarna.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Adresser på julkorten
59. När var du i kyrkan senast? Barnens dop i söndags 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar