onsdag 1 december 2010

Mammapromenix, rumplyft och balsam för själen.

Så här fint har vi idag!
Vinter är fint!!
Vi bor så himla bra, bara ca 3 min prpmenad bort ligger Skatås som består av flera mil av olika promenadslingor. För mig som älskar naturen och att promenera är det perfekt. Det är nice att promenixa med barnen förbi sjöar, träd och bäckar ist för genom asfalt och stadsbetong. Själen får näring och mår bra av skog. Dessutom är der toppen då man kan välja flera slingor beroende på hur långt man känner för att gå. Min tunga tvillingvagn ger dessutom min stackars platta "eftergraviditets-röv" ett välbehövligt lyft. Jag tycker redan att den börjar bli lite fylligare och har klättrat någon cm uppåt, hihi.
Barnen sover alltid som grisar i vagnen, jag måste titta till dem flera gånger om, för att kolla att de lever och andas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar