torsdag 2 december 2010

Julfix hos Linda och Henke

1:a december firades med en härlig kväll och Linda och Henke. Vi åt middag (denna dock inte så värst julig då vi sprang över till Kebab House på andra sidan gatan och inhandlade middagen) och sedan julpysslades det så det stod härliga till. Knäck kokades, lussebullar rullades, glöggen värmdes på spisen, granen pyntades. Mitt hjärta skrattar av julens dofter, så härligt, mmmmm... Jag och Linda gjorde det mesta pysslandet medan Robert och Henke satt i soffan med varsin julöl och varsitt barn. Sedan fikade vi allihopa och provade 2 sorters glögg. Robert ville bjuda Kaspian på ischoklad men det får vänta till nästa jul!
Linda bakar lussebullar
Jag och mina killar!
Mumsfilibabba!
Linda och jag klär gran
Killarna gosar och fikar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar