onsdag 8 december 2010

Jag är gift med en hårig, mustachman

Hej! Vi har en konflikt här hemma. Robert och hans killpolare har en klubb de kallar Mustachgänget. De sparar pengar varje månad och gör något kul 2 gånger per år. Till reglerna hör det att de inte får raka sig på flera veckor innan de ses, sedan då det är dags för killhelg så rakar de av sig allt utom den mustiga mustachen. Detta innebär att min man ser ut som en hårig strandraggare från Antalya. Han har ju liksom inte så sparsam behåring i ansiktet. Det innebär också att han kommer va enormt skäggig på dopet på söndag. Jag vill ju att han ska vara rakad och fräsch. Tänk om barnen blir rädda och gråter. Sketna killgäng med löjliga regler...
Så här illa var det redan för 4 dagar sedan. Här tillsammans med Emma. Ser ni så rädd hon är.
'
Gänget i action. här saknas dock Robert på bilden..

1 kommentar:

  1. Haha, vilken rolig grej!
    Men ja, jag skulle nog också vilja ha en rakad karl på dopet ;) (även om nu min karl faktiskt HAR skägg iof, haha, dock ska det vara välvårdat inte vildvuxet!!)

    SvaraRadera