torsdag 23 december 2010

På dan före dopparedan kommer Robert tillbaka!!

God Morgon. Haft en kass natt här då min lille son varit väldigt mammig. Han vill helst ligga med ett bröst i munnen trots att han inte äter. Han verkar tycka att det är mysigt för han slocknar som ett litet ljus på en minut. Jag försöker då att så smidigt som möjligt flytta mig en liten bit bort för att själv kunna sova lite bättre, men då vaknar han ofta och så får vi börja om. Jag undrar från vem han ärvt sin fascination för bröst =).  Men vad gör en dålig natts sömn då det är dan före dopparedan? Dessutom så kommer min efterlängtade man hit i eftermiddag. Jag tror att han snart går på planet hemma i Göteborg, jag håller tummarna att vädergudarna skall vara nådiga idag så att det inte blir några väderrelaterade problem.

Så här såg han ut sist jag såg honom, jösses vad vi saknat dig älskling!!
Annars ska vi nog bara ta det lugnt och mysa idag. Baka lite pepparkakor, kompletteringshandla lite julmat och umgås.
Mina sömntutor lägtar efter sin pappa nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar