tisdag 31 juli 2012

Belgian-Blue bebisar..

Hej! Våra små fyller snart 2 år. Det brukar jag förneka. I smyg brukar jag vagga dem i min famn (en i taget då..båda får inte plats längre...) och säga "min lilla bebis" med fjantig stämma och pussa dem i pannan. Mysigt. Idag har vi träffat en riktig bebis, Linus, som är 3 veckor ung. Elias lillebror. Jag vet att det är både tråkigt och klyschigt- men det är ju GALET vad barn växer snabbt. Jag kan inte förstååå att våra så har varit så yttepyttesmå. De var dessutom bara hälften så stora som Linus vid samma ålder... Mina snart-2-åriga "bebisar" ser ut som Belgian-blues-bebisar i jämförelse.

På lek och buslandet med bästisen Elias

Alvina i full fart!

Twinsen har kanske åkt denna 78 ggr idag. Jag åkte den säkert nästan lika många gånger..


Var är hon??

Hoppsa!

Förutom lekland fanns det mini-versioner av Ica, restaurang, snickeri. Kaspian passade på att storhandla..

Elias satt i kassan..

Efter Lek- och buslandet köpte vi med oss take-away lunch (thai) och åkte tillsammans med smått tvåbarns-chockade fam Tillander hem till oss.

Nej det är ingen docka. Det är Linus. Världens sötaste och snällaste lilla miniminibebis.. Alvina ville gärna klappa bebisen...men då hon är lite lätt hårdhänt så försökte vi hålla dem på avstånd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar