måndag 2 juli 2012

Bomba bomba!

Efter en vecka utan blogglust över huvud taget så har jag nu fastnat i en djup bloggtrans. Träning, tvätt, matlagning, plock, kommunikation, toabesök- allt får vänta tills jag har fått min blogg-abstinens mildrad. Därför kommer jag att fortsätta att bomba er med några fler bilder från vår vecka! Varsågoda!

Freddan och Robert har en gemensam nämnare. Och den heter grillen.

Vin idag igen. Hoppsan. Hitills har både jag och Robert levt som två små grisar under denna sommar och njutit av diverse onyttigheter i parti och minut. Rosé, glass, bearnaisesås, jordgubbar med grädde, kladdkaka, vitt vin, bubbel, glass igen. Precis som man ska på sommaren. Eller hur? 

Alvina okynnesäter en overbliven liten grillkorv innan det är dags för sängen..

Härligt hus. Härlig utsikt. Härligt gäng.
Dock förbannat kallt för att vara sommar.  


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar