tisdag 3 juli 2012

Vänner

Hej! Mariell och Annida är två av mina allra äldsta och käraste vänner. Även om våra liv tagit väldigt olika riktningar under de senaste åren så kommer de alltid att ha en lika stor plats i mitt hjärta. Mariell satsar 300 % på karriären, doktorerar och åker på seminarier i USA om molekylärbiologi, Annida åker varv efter varv runt jorden och kan klättra uppför vertikala bersväggar och jag har gift mig, blivit tvåbarnsmamma, bor i radhus och spenderar tid på Ica Maxi... Hmfr... Vem hade kunnat ana det? Även om vi lever extremt olika liv så finns vi alltid där för varandra i vått och torrt och jag älskar dem alltid.
Så lika, så olika.

Tripp, trapp, trull. Och krull (Kaspian)

Kaspian fick en ballong och har aldrig varit lyckligare tror jag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar