onsdag 24 augusti 2011

Amore Amore...

Dåligt bloggande idag. Först playdate med Cecilia och Elias hela dagen lång. Därefter quality-time med Robert som var träningsledig för en gångs skull. Vi kommer ju inte att ses på två veckor, så jag var tvungen att samla ihop ett litet kärleksskafferi i hjärtat att plocka från under kommande semesterveckor!!! Kommer bli hemskt att vara i ett sådant romantiskt land som Italien utan min Robert. Tur att jag har två underbara twins med mig att älska!
Det är helt OMÖJLIGT att fånga tre bebisar (är de fortfarande bebisar-eller heter det barn nu?) på samma bild. Det blir alltid någon som blir suddig på min sketkamera.
Kaspian och Elias har lekt frenetiskt med dockvagnen hela dagen. En ny favorit! Härligt att se att de leker så  bra tillsammans. Även om de snarare "bredvidleker" än interagerar. 
Alvina lekte hellre med sin BRIO-hammare än dockvagnen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar