torsdag 11 augusti 2011

Bridesmaids

Ikväll ska jag Linda och Annida avnjuta denna film
I gårkväll hade jag finbesök av Linda medan Robert var på avskedsmiddag för en vän som flyttar till Australien. Jag och Linda dissikerade och gottade oss i varenda liten detalj från deras underbara bröllop i lördags. Jag önskar att jag och Robert kunde gifta oss igen, det var en makalös dag. Eftersom både jag och Linda är så inne i bröllops-känsla just nu så bestämde vi oss för att ta en Biokväll idag. Det känns lyxigt då jag inte varit på bio sedan jag blev mamma. Sist jag var på bio såg jag Avatar. Jag var nygravid i v 7 och hade svårt att koncentrera mig på filmen eftersom jag satt och oroade mig över att få missfall hela filmen.

1 kommentar:

  1. Såg Bridesmaids häromdagen, den lockar till skratt! Hälsa Linda! Saknar er mycket, dog nästan när jag såg passen, fasters älsklingar! Fantastiskt fin lykta du fyndat på Gekås. KRAM

    SvaraRadera