måndag 8 augusti 2011

Kontrollfreaket går till överdrift

Note to self: Glöm ej Twins!
Jag älskar listor. Att-köpa-listor, Pack-listor, Att-göra-listor, Prioriterings-listor, Vad-Robert-ska-göra-listor. Listor = ett kontrollfreaks bästa vän. Men denna lista som jag skrev inför vår helg i Lysekil reagerade min man på.
Robert: Men Sofi. Nog för att dina listor kan vara användbara. Men måste du verkligen skriva ner "Twins" på listan? Är du så förvirrad att du tror vi ska glömma dem annars?
Självklart hade jag inte skrivit "Twins" som ensam punkt på pack-listan även om det ser så ut. Hihihi. Det korrekta ska vara "bröllopskläder twins", alltså den outfit jag hade planerat att de skulle bära i samband med vigseln. Men man vet aldrig, vissa dagar är jag lite disträ eftersom jag har för mycket i skallen på en gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar