fredag 27 april 2012

Händiga




Koncentrerad händig kille!!

Jag är inte händig. Alls. Extremt fiskmås-IQ då det kommer till denna typ av uppgifter. Robert kan med nöd och näppe skruva ihop något från IKEA. Under förutsättning att han får tre månader på sig och konstant uppassning från mig med läskande drycker och kanelgifflar. Och massage för att ta hand om hans hårt arbetande ihop-skruvar-muskler. Därav så pysslas och fixas det väldigt sällan i vårt hem. Enbart i samband med flytt och vi lider av varje minut. Men då min extremhändiga och pyssliga mamma var här passade jag på att åka till IKEA och köpa ett litet minibord och stolar till twinsen. Detta har jag velat göra länge men tanken på att skruva ihop skiten har gjort att jag låtit bli. Mamma skruvade ihop allt på två röda sekunder. Twinsen hjälpte till. De är redan bättre på att skruva i skruvar i möbler än sina föräldrar. Fantastiskt med tanke på deras genetiska förutsättningar. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar