torsdag 17 mars 2011

Big babies!

Igårkväll hade jag och Alvina tjejkväll hemma. Ni anar inte hur skönt det är att få umgås med "bara" ett barn lite då och då. Det känns som att det blir en helt annan kvalitét då man kan ge sin odelade uppmärksamhet till en bebis. Supermysigt är bara förnamnet. Kaspian som varit ganska pigg idag fick följa pappa på grabbkväll, för att kolla på Champions Leauge där vår fina vän Anton (fast riktiga namnet är Mikael) var med på plan.

Annars så växer barnen allt för fort för min smak. Vi har börjat med de stora 6 mån+ napparna nu och Kapsian kan ha blöja nr 4! Båda barnen kan rulla åt båda håll och nästan sitta utan stöd. Kaspian är också väldigt mobil nu..om jag lämnar honom på golvet så kan han förflytta sig en bra bit genom att sparka med benen och liksom åla sig fram. Alvina är inte riktigt lika motoriskt utvecklad som sin bror men hon har tänder och är mer social. De är så olika mina twins..

Accessoarer till våra stora barn, fast Alvina har inte växt i nr 4 ännu.
Barnen är fortfarande sjuka så det blir (ännu) en soft dag.. Fast idag ska vi faktiskt träffa Cecilia och Elias och ta en promenad ute i det härliga vädret. För RS snittar inte utomhus och jag och barnen ska hålla oss på avstånd. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar