torsdag 31 mars 2011

Löpning, laxmiddag och vaniljvisp på hela köksgolvet

Långprommis längs sjön

Hej och god morgon! Här har vi precis ätit frukost samt sanerat köket efteråt från all gröt, bananmos och katrinplommonpuré. Alvina somnade dessvärre mitt i grötfrukosten.
Igår var jag riktigt hurtig, först sprang jag en runda på förmiddagen (Alldeles själv, mamma/mormor var barnvakt) och efter lunch tog jag och mamma en långpromenad till Martin Bergmans fisk och inhandlade en middagslax. Sen hade vi Hannah, Svea, Axel och Eva här på middag. Mamma och pappa tyckte att det var liiite skillnad på middagsron och ordningen i köket med 4 barn i + några tusen kilo leksaker och gåstolar runt bordet. Fullt ös medvetslös. Men de kan behöva lite fart och fläkt i livet, så de håller sig unga =).
Söta, självständigt Svea äter fruktsallad med vaniljvisp
Alvina blev utan dessert men var glad ändå..
Idag kommer min mormor Anna-Greta hit på lunch och i eftermiddag ska jag och twinsen fika med Sandra och Hannah + barn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar