tisdag 1 mars 2011

Shoppingdag

Halloj! Hoppas ni vaknat vid gott mod. Det har vi i alla fall. Idag ska jag och twinsen i till stan en sväng och shoppa lite.. Shoppingen blir i och för sig väldigt effektiv då man har med sig två små. Allt för att undvika irriterade små bebisar vrålandes inne på Zara..
Jag planerar vad jag ska ha, promenixar mot vald affär släpandes på vagnen. Scannar av utbudet och väljer. Går till kassan, betalar och så vidare mot nästa punkt på listan. Jag orkar inte med sura bebisar på stan så jag försöker va snabb som en vessla. Ingen nöjesshopping eller impulsshopping idag alltså. Nöjesshopping gör man bäst utan barn tycker jag. Eller med bara ett  barn men det är ju lite svårt i mitt fall.
Min underbara, nästan alltid lika glada spybebis..

Snyggot Kaspian hånglar upp kaninen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar