onsdag 16 mars 2011

Glitter och glamour!!

God morgon allesammans! Här har vi vaknat till ännu en dag med RS-virus som enda punkt på dagordningen. Barnen åt åtmindstånde lite nu på morgonen och det känns som ett väldigt bra tecken. Hitills har vi hunnit med frukost hela familjen, Robert har åkt till skolan, jag har bytt 3 bajsblöjor, torkat hela köksgolvet från spya efter att Alvina hostade tills hon kräktes upp hela frukosten igen, sjungit "Imse vimse spindel" 8 ggr, kokat nappar och flaskor, skrapat bort stearin från köksbordet, städat i köket efter frukostkaos och slängt in en tvätt. Glamouröst som sjutton! Nu sover båda barnen (samtidigt för ovanlighetens skull) och jag borde passa på att gå och lägga mig en stund också.. Idag ska jag förutom att kurera bebisar försöka lära mig hur min nya iPhone 4 fungerar..vi får se hur det går.

Min sötnos med hela ansiktet fullt av intorkat snor...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar