måndag 7 mars 2011

Hemma igen

Heej! Nu är vi tillbaka i Götet. Resan hem gick bra men ack vilken skillnad det var om man jämför den med samma Danmarkstripp som vi gjorde i november. Då sov twinsen så sött hela resan. Det var tider det för det är slut på det nu. Jag fick snällt agera lektant/sång-och-rams-trixare hela vägen hem för att bebisarna inte skulle ha tråkigt. Jag ser fram emot då barnen är äldre och kan titta på film på bärbar DVD lat som jag är. Då jag och Robert gör längre resor njuter jag av att läsa härliga magasin och hjärndöda svallertidningar och dricka blaskigt Statoil-takeawaykaffe. Idag blev det inget sånt som ni förstår. Nej, jag har inte tid att blogga för jag ska packa upp, tvätta och fixa nu (och ta hand om mina gullungar också såklart, Robert tränar). Men imorgon ska jag berätta om vår härliga helg hos danskarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar