onsdag 30 mars 2011

Coola solglasögonbebisar

På morgonen var Tindra här på besök, detta till Kaspians stora glädje.
Jag kramas med min nya favoritelefant

Här ligger vi och är häftiga i våra glajjor!

Igår gjorde jag, mamma och twinsen "stan" här i Vilhelmina. Det var väldigt fint väder så twinsen fick sina första solglasögon, sådana med ett band man sätter sunt huvudet så att de inte ska ramla av. De verkade tycka att de såg väldigt farliga och coola i sina nya brillor. Vi köpte också tyger för att sy hårband till Alvina. Jag tycker att det är så sockersött med hårband och har letat med ljus och lykta på butikerna i Göteborg utan resultat. (Har bara hittat ett på Zara men jag tycker att det är lite väl brett för ett bebishuvud). Men nu ska mamma/mormor sy hårband till Alvina, kommer bli hubbabubba-gulligt!
På kvällen var mamma och pappa barnvakt så att jag kunde sticka iväg till Hannah + barn som åkt hit från Umeå så att vi hinner umgås i veckan. Obeskrivligt skönt med en barnfri kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar