tisdag 8 mars 2011

Danmarksweekend del 3


Alla bebisar var så snälla och snackade skit i sitt lilla bebishörn då vi andra bowlade. Kaspian inte bara snackade skit...
På lördageftermiddag bowlade vi. Jag kommer inte ihåg senast jag gjorde det, måste vara flera hundra år sedan. Men så kul det är! Socialt, spännande och de flesta har ju faktiskt en ärlig chans att ta några poäng oberoende av fysisk styrka och storlek. Som jag till exempel som har bollsinne som en full daggmask. Efter bowlingen åt vi middag, en superhärlig, gigantisk buffé. Robert hamnade i kötthimlen och åt nog upp en hel oxe av den helstekta oxfilén. Jag tog det ganska lugnt med buffén för att i stället lägga krutet på efterrätten-glassbuffé. Oh My God säger jag bara. Tänk er alla kulglass-sorter ni kan tänka er. Lägg till mjukglass, alla strössel, toppingsåser, vispad grädde, mm. Jag åt så att magsäcken frös till is tror jag. Gott!
På söndagen blev tyvärr lilla Saga sjuk men vi hade en toppendag trots allt. Bland annat kollade vi på Fredrik som spelade match. Summa summarum så hade vi en väldans härlig helg. Önskar att vi kunde komma iväg oftare. Här kommer några fler bilder från bowlingen, mm.
Jag ser inte käglorna om jag inte använder mina glajjor
Me in action. Tyvärr ingen Strike på detta kast...

Söta Thea var superduktig!
Vi vill ha glass i stora lass!! Triss i kusiner födda 2010

Stora leenden hos Robert och hans gudson Elias

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar